De cursus Spaans voor leerlingen van het VWO bestaat uit een traject van 3 jaar. Tijdens deze periode worden de niveaus A1, A2, B1 & B2 behandeld. Elk niveau bestaat uit 3 onderdelen met aansluitend een mondelinge evaluatie.

Werkwijze

De leerlingen krijgen met een unieke toegangscode toegang tot hun eigen leeromgeving binnen de digitale campus. De interactieve leeromgeving is ontwikkeld door ervaren en gekwalificeerde Spaanse leraren in Spanje, gebaseerd op de richtlijnen van het Instituto Cervantes en het ERK (Europees Referentiekader).

Voordeel voor de school

De leerling bestudeert het materiaal zelfstandig, in eigen tijd en tempo. De mondelinge overhoringen worden verzorgd door ervaren en gekwalificeerde leraren Spaans in Spanje. Na afloop van de overhoring ontvangt de leerling per email feedback van de leraar met een cijfer.

Support

We blijven gedurende het hele traject voor zowel de leerlingen als de schoolleiding bereikbaar voor support en, waar nodig, voor extra les- en oefenmateriaal.

Interesse?

• This field is for validation purposes and should be left unchanged.