Wij voorzien scholen van de mogelijkheid hun leerlingen een online cursus Spaans te bieden inclusief begeleiding en evaluatiemomenten.

De leerling kan in eigen tijd en tempo onder persoonlijke begeleiding van een ervaren en gekwalificeerde Spaanse leraar, de taalcursus volgen.

Nadat de leerling een les heeft bestudeerd, maakt hij/zij een afspraak voor een mondelinge evaluatie van ca. 25 minuten met de Spaanse leraar. Uiteraard kan in overleg een alternatief tempo en aantal evaluaties worden besproken.

Interactieve leeromgeving

Om de taalcursussen op een leuke en interactieve wijze te kunnen aanbieden hebben we een interactieve digitale leeromgeving ontwikkeld. Ons team van Spaanse leraren heeft hierbij hun kennis en jarenlange ervaring gebruikt om volgens de richtlijnen van het Instituut Cervantes en het ERK het lesmateriaal samen te stellen. Dit lesmateriaal vindt de leerling binnen de leeromgeving, waar hij of zij door middel van een persoonlijke code toegang tot krijgt. De navigatie binnen de campus is eenvoudig, en vereist geen specifieke kennis.

Binnen de leeromgeving kan de leerling

• De online bibliotheek raadplegen met extra informatie en uitleg over de Spaanse grammatica, leesoefeningen en vocabulaire
  • Oefeningen en toetsen maken
  • Educatieve video’s bekijken
  • Informatie vinden over de Spaanssprekende landen, de cultuur, geschiedenis en uitdrukkingen
  • Contact onderhouden met de Spaanse leraar/lerares

Benodigdheden voor de leerling

• Computer of iPad/tablet
  • Verbinding met internet
  • Camera/microfoon
  • Toegang tot de leeromgeving

Persoonlijke begeleiding

Leerlingen krijgen tijdens de evaluaties persoonlijke begeleiding van zijn of haar leraar in Spanje. De leerling bestudeert in eigen tijd en tempo het lesmateriaal en maakt vervolgens een afspraak voor de mondelinge evaluatie met de leraar.

Er wordt daarbij gebruik gemaakt van camera en microfoon. De leraar kan zijn beeldscherm met die van de student delen om zo met behulp van teksten, video’s en ander materiaal het geleerde te evalueren. Deze mondelinge evaluatie dient tevens om de leerling te helpen bij de uitspraak. Na de evaluatie ontvangt de leerling feedback, een cijfer en wanneer nodig aanvullend lesmateriaal per e-mail.

Interesse?

• This field is for validation purposes and should be left unchanged.