Speciaal voor leerlingen in een plusklas hebben we een leuke basiscursus Spaans ontwikkeld binnen onze digitale campus. De leerling krijgt d.m.v. een unieke inlogcode toegang tot de lessen binnen zijn of haar eigen leeromgeving. Voorafgaand aan de cursus heeft de leerling een gesprek met de docent, om kennis te maken en voor uitleg over het gebruik van het lesmateriaal.

De leerling bestudeert telkens een les, en maakt vervolgens een afspraak met de docent die zal toetsen of de student het materiaal begrepen heeft. De docent helpt tevens met de uitspraak, en zal aansluitend feedback geven per email inclusief een cijfer. Als blijkt dat de leerling moeite heeft met een bepaald onderdeel zal de docent aanvullend les- en oefenmateriaal meezenden.

Een leuke en persoonlijke manier van leren waarbij de leerling al direct Spaans gaat spreken. Daarbij zorgen de privélessen ervoor dat de leerling gemotiveerd blijft, en met succes de taalcursus zal afronden.

De cursus omvat een leertraject van 24 weken, en bestaat uit 12 lessen. Elke twee weken bestudeert de leerling een les, en maakt vervolgens de afspraak met de leraar.

Leeftijd: vanaf 9 jaar.

• This field is for validation purposes and should be left unchanged.